11 Ağustos 2015 Salı

BAY KARAMSAR'DAN MEKTUPLAR!..8...

seni heycanlandıran milliyetçilik değil,kariyerin...kariyerinde her geçen gün yükselmen...dünyada en çok tez hırsızlığının yapıldığı ve bunların y.ö.k tarafından onaylandığı anti-bilimsel bir sistemde cübbe yiymen heycanlandırıyor seni,senin gibilieri!(!)..milli,millici,milliyetçilik kisvesi altında taclandırılman...şifreci siizinkiler!..bilgi hırsızı,intihalci,aşırmacı...insan emeğini yok sayarak gasp ederler sınav sorularını...avrupa'dada vinci şarlatanlığı burada akp'e...şifreci sizinkiler,bilgi hırsızı,intihalci,aşırmacı.dünyada ilk sırada y.ö.k var  dünya sıralamasında.değişmeseydin de görseydin sen?..kps,öys,ygs?..yeterli puan alabilirsen tabii.ne dil kursların ne kitap kurtluğun söker faşizme karşı!.kelle keser gibi heykelbaşı keserler,avrupa heykel yaparken sen put diyorsun hala!(!)değişmeseydin de görseydin sen?..hala kps rezaletinin birinden giriyor diğerinden çıkıyor olacaktın!..şimdi nerelerdeydin kimbilir?..belki de evde kırkında koca beklerkenhala annenin dizinin dibinde diğer yandan kps puanı bekleyecektin memur atanman için!(!)...istersen dünyanın bütün dil kurslarını bitir derya bülbül ol nafile!..dünyanın bütün kitaplarını yalasan yutsan okusan kitap kurdu abidesi olsan sökmez,sökmezdionca mürekkep yalamış yutmuşluğun!(!)..657 sayılı kanuna bağlı düz bir memur olacaktın o kadar...eğer bulur da puanın yeterse?..anladınmıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı
sen inatla bana cevap vermemek için direndikçe bileniyorum ben gittikçe.içimde matbaa işçisi var digileri dizen rotatife(!)..yazıp yırtıp,yırtıp yazıp çöp kutusuna atıyorum seni,oradan yayınlıyorum kabul etmediğin için beni!..kaç baskı oldu bilmiyorum,kaç defa pireslendi yırtıp attıklarım çöp toplama merkezlerinde,atık değerlendirme yerlerinde?..yeniden yeniden gönderildiler kağıt fabrikalarına,yeniden döndüler bana!..sen inatla bana cevap vermemek için direndikçe bileniyorum ben gittikçe,daha çok yazmak istiyorum.harfleri kelimeleri cümleleri satırları dizen bir matbaa işçisi var içimde.zamanla sana dönüşüyor.dayanamıyorum senin bu düzen içinde yavaş yavaş yok olmana..belki seviniyorsun hızla yükseldiğine kariyerinde.siyah bir cübbe giymek güzeldir hoşuna gider insanın mutlaka.kıskandığımı zannetme mutlu musun peki kendi içinde akademik özgürlük,bilgi,bilgilendirme de?..picasso anlatabilirmisin özgürce,klasizmi yıkan kübizm'i,kübist anlayışı?..guernica tablosunu içsavaş faşizmin yıkımını katliamını?..ya nazım'ın abidin dinoya sorduğu soruyu?.." sen mutluluğun resmini yapabilirmisin abidin?.."..insanlığın o diyalektik gelişimi içinde mağra resimlerinden başlayarak gelinen ve kilisede boy verenburjuvaziyle gelişen portreye dönüşen sınıf mücadelesini atlamadan anlatabiliyormusun öğrencilerine resim tarihini?..silüet resim nasıl ortaya çıkmış mesela?..van gogh neden kulağını kesti sence?.. teo'ya mektupları daha önemli,yazdıkları ve anlatmak istedikleri?.."elle de yazamam!.."..(2008) diyerek yılgınlık göstermemiştir senin gibi van gogh!..bu esrikliğin ekonomik sınıfsal nedenleri nedir sence,ne dersin,yorumun ne ?..sen mutlaka van gogh'un kulağını nasıl kestiğini anlatmışsındır öğrencilerine nedenini değil ama?..seni ilgilendirir ama beni asla!..beni 'teo'ya mektuplar'ı çizdiği resimler,tiplemeler,figürleri ilgilendirir aynı zamanda çizim tekniği...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder