24 Ağustos 2013 Cumartesi

"DEĞİŞTİM!..ÖĞRENCİLİK YILLARINDA KALDI NAZIM'A HAYRANLIĞIM!.."..2008..

"DEĞİŞTİM!..ÖĞRENCİLİK YILLARINDA KALDI NAZIM'A HAYRANLIĞIM!.."..2008..

Ne yazmıştın facebook sayfasında bölüm başkanı olup kırmızı geniş omuz şeritli siyah cübbeyi giydiğinde?.."önemli olan bunu giymek değil sorumluluğunu almak" ..,2009-2010...Ne kadar mantıklı doğru ve akıl dolu açıklamalar değil mi?..içi dolu dolu kelime ve cümleleri yazan?sensin değil mi bu güzel anlamlı lafları eden?...sahi senmisin?..Bak!..2008'de bana ne yazmıştın bölümle ilgili?.,"bizim bölüme ilgi az.geçen dönem nerdeyse kapanacaktı bölüm."..2008...Devamla,"üniversite bize yardım etmiyor.araştırma ve kongrelere kendi imkanımızla gidiyoruz!"...Bak dinle!.."bizim bölümde bilgi paylaşımı yok!..hocalar arasında osmanlıcası/y.dili olmayanlar var..."..2008...Ve son cümlen?.," sence ne yapmalıyım?.,"...2008...Ben?!(!)..ben sana akıl verecektim öyle mi?..,yıllar yıllar sonra onca donanım,tez,doktora yap öğrt.görevlisi ol atan...,(!)...sonra yıllar yıllar önce(1991)evli bir sevgili bulunca terk ettiğin adama akıl sor?!(!)...Ne dedin o 2008 yazında bana?.."sürekli acı veren ben oldum yükselen burcum akrep!..derin konulara girmeyelim!.."...2008...Başka?.."değiştim!..öğrencilik yıllarımda kaldı nazım'a hayranlığım.şimdi milliyetçilik daha çok heycanlandırıyor beni!"..2008...Başka?.."bugüne kadar yaptığım en iyi iş Aziz Nesin'in mektuplarını türkçeye çevirmek oldu!.."..2008...Başka?..,"o rock sever..ev işlerinde bana yardım eder sağolsun!..annemde çocuğa bakmasa ne yapardık acaba?.."..2008..Başka?..." TÜYAP'ta imza günü yaptı.anlaşılmaz gençkız/erkek hayranı var!..dayanamadım zor attım kendimi yan taraftaki resim sergisine!..ne babam ne ben okuyup bitirebildik yazdıklarını(!)..",..2008..Başka?.."bizim evde fethi Naci sevilmez!..".. 2008..Başka?.."2000'de geldim buraya..2002'de evlendim!..internetten tanıştığım birisiyle evlendim,ne yani asosyal mi oluyorum şimdi?..68'li bizimkiler beni apolitik yetiştirdiler ne yapayım?.."...2008...Başka?.."bizim sınıfta Doğu/g.doğulu çocuklar ağırlıkta,sınıf kokuyor!..pencereleri açın sınıf havalansın diyorum tınmıyorlar bile!.."..2008...Başka?.."sınıfa ortaçağ neden karanlık çağ diye soruyorum hocam o günlerde elektrik bulunmamıştı diye ti ye alıyorlar.bereket tanrıçasını anlatıyorum hocam bu kadın hamile mi diye soruyorlar.o an kaybediyorum kendimi başlıyorum bağırıp çağırmaya.o kadar sert bir hoca değilimdir ama?!.."...2008...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder