16 Ekim 2015 Cuma

YELELRİ ALEVDEN VAHŞİ BİR HAYVAN YAPACAĞIM SENİ!...‏

YELELRİ ALEVDEN VAHŞİ BİR HAYVAN YAPACAĞIM SENİ!...‏

yeleleri alevden, vahşi bir hayvan yapacağım seni,keskin mi keskin dişleri,gözlerinden ateşler saçan../ yıllar yıllar sonra karşılaştığımızda,aramızda hiçbir şey olmamış gibi,sokuldun sokuldukça yanıma..açıldıkça açıldın sularıma../ coştukça coştuk seninle zaman ırmağında../ o,an kayboldu düşüncelerim,yeleleri alev
den,keskin mi keskin dişleri olan,gözlerinden ateşler saçan,vahşi bir hayvan yapmak seni../ öylesine sevecendin ki,sana işkence yapmak gibi geldi düşüncelerim.../ utandım,zalimliğimden..sana karşı düşündüklerim
den,kinimden,nefretimden,düşüncelerimden.../ inan utandım,inkar ettim kendimi senin adına,küfrettim kendime../ ihtimal vermiyordum bu kadar bana yakınlaşacağını,bana bu denli sıcak yaklaşacağını../ ihtimal
vermiyordum bir daha karşılaşacağımızı../ brecht,doğruladı bizi,' kopan bir ip bağlanabilir tekrar'../ biliyorsun,tarihte biey'in rolü değişir.../ statik değil diyalektiktir yaşam....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder