15 Ekim 2015 Perşembe

NASIL ÖLDÜ İLK İNSAN?.

NASIL ÖLDÜ İLK İNSAN?..NASIL AŞIK OLDU?..DUYUMSADI,SEVİNCİ HÜZNÜ?..
23 Ağustos 2010 Pazartesi, 14:16 tarihinde
nasıl öldü ilk insan..nasıl aşık oldu?..duyumsadı,sevinci hüznü?...acıyı hissettiğnde nasıl direndi işkenceye?...bütün duyuları tattım,çaldım kapı
ları birer birer ilk insan gibi...savaştım onlar adına,direndim zaman za
man tanımadığım insanlar adına...içeride yattım yıllarca düşüncelerim
için,onlar gibi düşünmediğim için....ne yüreğimin çarpıntısı,ne de duyumsadıklarım,düşüncelerimdir,hayallerim...yaşamak isteyipte yaşa
yamadıklarını düşünebilmektir inanmaktır onların gerçekliğine...burjuva
düzenin bütün baskılanmalarına karşın kırmaktır zincirleri....deniliyor ki,
kalmadı işçi sınıfı,sizin o tanımladığınız proletarya!..yeldeğirmenlerine sal
dırıyorsunuz!?...peki ne kaldı sizce geriye?...proletarya'nın emeği ile semiren burjuvazi!(!)..bak!..dinle ne diyor tevfik fikret sizin için?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder