16 Ekim 2015 Cuma

SON ŞİİR...

SON ŞİİR...

galaksiler etrafında dönen gezegenler gibi döndüm etrafında.../ yazdım!..yazdım!...yazdım!../ başın dönmüştü yazdıklarımdan,şiirimsi şiirlerimden.../ nobel ödülü almıştım gizlice senden.../ aklın gücü bence
beni sana çeken.../ her yer kitap,kitap kokusu.yer,tavan,duvarlar.../ ne demişti annesi ray charles'a,' kör olabilirsin ama,bu senin aptal olmanı gerektirmez!..'../ ne kadar anlamlı bir cümle değil mi?../ oysa sen
hala bakarkör dolaşıyorsun ortalıkta, üzerinde öğrt.görv.siyah cübbenle.../ mutlu olsaydık eğer,ilk önce aragon surat asardı bize../ çıldırdı harfler kelimeler cümleler alfabe../ değişmemişti anlamları bu denli,kay
betmemişlerdi kendilerini,özlem sevgi aşktan.../ kör olan aşk değil,sendin körleşen.../ ' ne yapayım bulamadım 'özel sevgi'yi bu dünyada,ay'a seyahata çıktım geçenlerde,orada tanıştım evlendiğim adamla..'.../ iyi
onu da özelleştirin sevgisiz bırakın bizi,yapmadığınız bu kalmıştı.../ aşk,bu aşk!..'özel sevgi'ye benzemez../ pis kapitalistler!..para tapınıcıları!..burjuvalar!../ sizi gidi ruh düşmanları../ bizce aşk,sevginin düşüncenin binbir çiçek açması insan bilincinde(mao)/ senin gibi işin kolayına kaçmadan(nazım,a.dino'ya)../ resme dalmaz,oryantal,egzotik, erotik../ etik estetik duruştur,kadını erkeği biçimlendiren.../sevgi,dostluk,arkadaşlık...birliktelik düşünsel paylaşım.../doğru!..sen hoşlanmıyordun felsefe,mimari,mitoloji'den,' meraklıyımdır bilirsin merak ederim!' ..senin ki magazin kültürü .../ alakası yok bilimsellikle düşüncelerinin,geçmiş olsun!../ içimde bir şarkı kaldı son bir dize yüzüne söyleyemediğim,' seni seviyorum!..' cümlesi.../ yine yüzüne karşı söyleyemesem de söylemiş oldum bu son şiir ile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder