16 Ekim 2015 Cuma

ÖLDÜĞÜMDE KOYMAYIN BENİ MUSALLA TAŞINA!..

ÖLDÜĞÜMDE KOYMAYIN BENİ MUSALLA TAŞINA..SAKIN HA!..SAKIN!..DİLENMEYİN BENİM İÇİN CENNETİ!(!)...
26 Haziran 2010 Cumartesi, 23:51 tarihinde
koymayın beni musalla taşına../ sakın ha!..sakın!../ inanmadığım bir yere.../ne cami,ne cemevi'ne.../ evimin önüne koyun,tuzluçayır'da ki toprek yola../ üstümle başımla gömün beni,üzerimdeki kokumla gitmek isterim.../ sakın ha sakın soymayın beni,yıkamayın tanrı adına.../aslında yakılmak isterdim tuzluçayır'da,mahallenin ortasında,sekizinci koğuşta veya halkevi'nin önünde.../ bir şeylerim sinsin mahalleye../ yer kaplamak istemem bu dünyada,işgalci olmak istemem../ veya a.nesin gibi gömün beni,belli belirsiz bir yere.../ ne kadar anlamsız cansız bir vücuda tören yapmak.../ anılmak unutulmamak /isterseniz,ne mezarınız olsun ne heykeliniz dikilsin.../ ilişmesin kimse size,saldırmasın hıncını almak için.../ sahte sözler duymak istemiyo rum arkamdan.../ bıraktıklarımla anılmak isterim...arkadaşlıklarımla,dostluklarımla.../ sevgimle anılmak isterim,doğrularım yanlışlarımla.../ yer aldığım mücadele ile anılmak isterim,düşüncelerimle,öğrendiklerim,öğre
neceklerimle.../ insanlık düşlerimle anılmak isterim bunun için attığım,atmak istediğim adımlarla.../ isimsiz tarihsiz bir günde ölmek isterim,özgürce.../ bir dağ başında veya patlamak üzere olan bir yanardağın krater ağzına çıkarak,son nefesimi vermeyi beklemeden suya atlar gibi çivileme atlamak isterim yanardağın içine..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder