14 Ekim 2015 Çarşamba

ŞİİRİMSİ CÜMLELER VAR MEKTUBUNUZDA!..‏

ŞİİRİMSİ CÜMLELER VAR MEKTUBUNUZDA!..

ve senin şiirleştirdiğin şiirim...
"aslında sırada harfler kelimeler cümleler satırlar parağraflar./hepsi hazır hepsi karşımda/ama 'büyük oyuncu' hazır değil,'büyük oyuncu' gününde değil/çığlık çığlığa
harfler kelimeler cümleler satırlar parağraflar/martılar gibi bilincimde ötüyorlar/şöyle der gibiler.." beni de yaz!..beni de!.."...okumadım diyorum onlara okuyamadım!../mektubuna yaklaşıp uzatıyorlar başlarını,susuyorlar.../ yaaa!...gördünüz mü? diyorum benim gibi oldunuz,bilinciniz,yüreğiniz,eliniz,kolunuz tutuldu değil mi?.../ kanat çırpıp uçuyorlar çaresiz/nereye mi?.../ uzaklara,sabaha,yarına,öğle üzerlerine,akşama.../sana!..sana geliyorlar karşıla cevapla onları!.. / cesaretin varsa bu çığlığa..../kucak aç öp kokla!..1989-91 İSTANBUL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder