22 Eylül 2015 Salı

SEN GERÇKTEN KÜÇÜKTÜN BİZ FAŞİZME KARŞI MÜCADELEYE BAŞLADIĞIMIZDA!.

SEN GERÇKTEN KÜÇÜKTÜN BİZ FAŞİZME KARŞI MÜCADELEYE BAŞLADIĞIMIZDA!..Sen gerçekten küçüktün biz faşizme karşı mücadeleye başladığımızda!..pencere önünde erik ağacı...faşizm,ne bize dayanabildi ne erik ağacına mamak'ta(!)...o,öğrencilik yıllarında hayranı olduğun ve büyüdüğünde hızla terk ettiğin nazım var ya?sadece şiir yazmadı senin o yoz,milli,milliyetçi şairlerin gibi...boğaziçi sırtlarında oturup 'han duvarları'nı çiziktirmedi burjuva hamaset romantizmle!...(!)...kimseye benzemez nazım,hiç kimseye!...moskova'da yatıyor bedeni ama yüreği burada!...diş koruman pekiyi olabilir makyajın kendine bakman,bakımlı olman kadınsı...ama,hal ve gidişin zayıf!..şeytan bile satmaz bunlara ruhunu?..tez seçimin,tezinin onaylanması?...osmanlı'nın göbeğinde şarap içti oryantalistler(!)....sırtına sevinçle geçirdiğin o siyah cübbe?..führer işareti(!)..kanlı bir av şalı gibi asılıydı omuzundan aşağıya inen kırmızı şerit.kırmızı rujlu dudakların?(!)..bir av dönüşü halini andırıyordu mum rengi suratın..." değiştim!.." diyerek ihanet ettin doğrulara.sana beni sevmediğin için değil,saf değiştirdiğin için kızıyorum,faşizmine!...sana kızmadım!...ne demişti baban sana?.." bizim kız sağcı olmuş diyor babam!.."...ben değil!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder