4 Eylül 2013 Çarşamba

GİZLİCE GÖNDERMİŞTİ BANA O KÜÇÜK NOT MEKTUBUNU

GİZLİCE GÖNDERMİŞTİ BANA O KÜÇÜK NOT MEKTUBUNU.DEVRİMCİ MÜCADELEDE KULLANDIĞIMIZ YÖNTEMLE ULAŞTIRMIŞTI BANA.BUNDAN DAHA GÜZEL,HEYCANLI,KUTSAL NE OLABİLİRDİ?..
yok!..yok!..mutlaka bu kızla ben geçmiş dönemde(1975-80)faşizme karşı mücadelede beraberdik ama tanışmıyorduk onunla.'siyasi reankarnasyon' yaşıyordum onunla.tanışmamız,yaklaşımlarımız,düşünsel örtüşmelerimiz tesadüfi olamazdı.mutlaka!..mutl...aka!..bir bağ vardı aramızda açıklayamadığımız.ben ona seninle içiçeyiz diyordum.çok tutmuştu bu benzetmemi.bak!..seni konuşturacağım,içindeki kızla tanıştıracağım diyordum.çünkü hissediyordum,bu havayı yaratanın içinde taşıdığı kız olduğunu.onun peşindeydim.ilişkimizde bu denli güçlü bir çekim alanı olmasının başka ne gibi bir nedeni olabilirdi.bana yaklaşan,sokulan,içiçe olan o değilde içindeki kızdı.bu gizemli ilişki bana müthiş bir heycan veriyordu.aynı zamanda mutluydum bir kız tarafından önemsendiğim için.bir gün elinde içeride tutuklu olan bir devrimcinin şiir kitabıyla geldi yanıma.k.burjuva aydın,demokrat çıtı pıtı bir kızın elinde ne geziyordu bu kitap.şaşırmadım değil,kendimi anlatma anlamında ona devrimci düşüncelerimi açıklama konusunda cesaretim arttı.kendimi tekrar mahalle çalışmasında bulmuştum ve bu kız gizlice gönderilmişti yanıma faşizme karşı mücadelede.geçmiş devrimci mücadelede yaşadığım bütün o 'gizli'likleri yaşıyordum bu kızla.peygamberlere gönderilen ve yeryüzü insanlarına 'tanrı' söylemini ileten ayetti.gökten vahiy iner gibi inmişti bu kızın küçük not mektubu bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder