30 Temmuz 2015 Perşembe

ÜLKELERDE İNSANLAR GİBİDİR!..

ÜLKELERDE İNSANLAR GİBİ BİYOLOJİK,FİZYOLOJİK,FİZİKSEL,DÜŞÜNSEL ORGANİK YAPILARININ BİR BİRLERİNE UYUMLU BİÇİMDE ÇALIŞAN BİR BÜTÜNSELLİK İÇİNDE BÜYÜR GELİŞİR VE YOK OLURLAR!..
Avrupa'da hala biz türklerin sarıklı,fesli,şalvar veya entari ile dolaşan fanatik dindar insanlar olarak akıllarında kalması bir gerçekçiliği,geri kalmış bir bir ülke imajının osm.günümüze devam ettiğinin somut göstergesidir.osm.kuruluşundan tarih sahnesinden paldır küldür düşüşüne kadar tartışmalı bir imp.olmuştur.bir türlü tarihsel gerçeklerle yüzleşmekten kaçınan ve sürekli saray/sultan kalemşörlerinin yanlı tutum,tavır almalarından kaynaklanan gerçek dışı dünya algılama ve bunu dini telkinlerle süsleme sanatı osmanlının ve günümüzde bizim dünya görüşümüz olmuştur.bu sğlıksız gelişim imp.hızla çökmesine,dağılmasına neden olurken avrupaya yön veren bilim,sanat,kültür,sanayi/tarım devrimlerinden toplumsal yapının olumlu biçimde çözülerek yeniden yapılanmasına 'gavur icadı' yaklaşımı bizi sağlıksız hale getirmiş siyasi cinnete kadar varan düşünceler sonucunda toplumsal katliamlara imza atmışızdır.

BU GÜNÜ,YAŞADIKLARIMIZI ANLAMAK ANCAK VE ANCAK AKIL SAĞLIĞIMIZLA YAKINDAN İLGİLİDİR!..İYİ BESLENMEYEN İNSAN VUCUDU HASTALIKLARA AÇIKSA,BİLİM,SANAT,KÜLTÜR,DÜŞÜNSEL,GÖRSEL KAVRAM/OLGULARLA YÜZ YÜZE GELMEYEN TOPLUMSAL YAPILAR HER TÜRLÜ TOPLUMSAL BOZUKLUK,DAVRANIŞ HOYRATLIKLARINA AÇIK HALE GELMESİ KAÇINILMAZDIR!..BU DURUMDA KARŞIMIZA 'İNSAN'IN EĞİTİMİ ÇIKMAKTADIR!..
Bizler 'eğitim'den ne anlıyoruz a)okuma yazma oranımız b)önümüze konan müfredatı bitirerek diploma sahibi olmak c)işe gimek d)evlenmek çoluk çocuk sahibi olmak...gibi tamamen içi boş,insanları karşılaşacakları günlük sorunları nasıl çözeceklerine yönelik olmayıp,nasıl ve nerede işe yarayacakları için okula,eğitim kurumlarına gönderdiğimiz devasa bir insan kalabalığı ile karşı karşıyayız.(bu sayı nerdeyse nüfusun 3/1)...bu oldukça tehlikeli bir kalabalıktır.çünkü bu kalabalığı istediğiniz biçimde istediğiniz şekilde yönlendirebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder