30 Temmuz 2015 Perşembe

AKP İKTİDARDA KALDIĞI SÜRE İÇİNDE 'EĞİTİM'İ RESMEN İSLAMİLEŞTİRMİŞTİR!.

ÖRNEĞİN ERDOĞAN GİBİ İSLAMİ FAŞİST KESİM EĞİTİM DENİNCE İMAM HATİP LİSELERİ VE DİNİ KAYNAKLI 'EĞİTİM' ANLIYOR VE UYGULUYORLAR!..
Özellikle akp döneminde dini fanatizm hem düşünsel hem fiziksel anlamda anlam kazandı ve gelişti.erdoğan'ın 'bir milyon imam hatipli' sloganının tutup tutmamasının ne önemi var.başbakan,c.başkanı olarak bu gerici/faşist düşünce bir türkiye imajı çiziyor ve her anlamda bilim,sanat,kültür,düşünsel,görsel kavram ve olgulara karşı dini eğitim startı veriyor.insanlar nasıl düşünüyor veya yönlendiriliyorsa o şekilde kendilerini biçimlendirirler.bu gün 'türban' denilen çağdışı başbağlama(dini değildir)kapalı giyinme ve kadınlara bu tarzda telkinler dinin kadına bakış açısının en ağır yaptırımlarından bir tanesidir.adeta yaşamı tekke,zaviye veya hırıstiyan dünyasının manastırına çevirmek,insanları gelişmelerden yalıtmak,istedikleri biçimde yönetip yönlendirmek için dini demoklesin kılıcı gibi ağırlıkla kadınların başında sallamaktan geri kalmamaktadırlar.

AKP İKTİDARDA KALDIĞI SÜRE İÇİNDE 'EĞİTİM'İ RESMEN İSLAMİLEŞTİRMİŞTİR!..İHL DIŞINDA BİR EĞİTİM TÜRKİYE'DE MÜMKÜN DEĞİLDİR.ANCAK VE ANCAK ÖZEL OKULLARDA SÖMÜRGE KOLEJLERİNDE VARLIKLI İNSANLAR ÇOCUKLARINI EĞİTMEKTE BURADAN MEMNUN KALMAYANLAR İSE ÇOCUKLARINI YURTDIŞINA GÖNDERMEKTE HATTA BAZI ÇEVRELER YURTDIŞINDA DOĞUM YAPARAK ÇİFTE VATANDAŞLIK HAKKI ALMAKTADIRLAR!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder