15 Temmuz 2015 Çarşamba

kadın-2

Nereye tutunacağını şaşırmıştı bizim kitap kurdu.kolu kanadı kırılmıştı.ne bir pilanı ne de önünde proğramı vardı.bütün servetini yanlış bir yatırım sonucu ifla...s etmiş sermayadar gibiydi.benim ona verebileceğim ne bir olanağım ne de ona sunacak bir ortamım vardı.19/20 yaşlarında devrimci mücadeleye katılmış,burjuvazinin gericiliğine,faşizmine karşı savaşmış içeride yıllarca yatmış bir adam olarak ona ne önerebilirdim ki?..bizim kitap kurdu benim bu durumumu bildiği için sadece içini bana döküp düşünsel yardım istiyordu.
    İşte tam bu karaya oturmuş durumda rastlamıştım ona.üzülmemek elde değildi ve yapacak bir şey yoktu çaresiz okuyordum yazdıklarını o kadar.tüm bu karamsarlık or...tamında olumlu bir örnek veya tünelin ucunda bir ışık yok gibiydi.beraberlik,evlilik ilişkileri fiyasko ile sonuçlanmış,öğrencilik yıllarında hayran olduğu nazım'ı bırakmış milliyetçi olmuş,mezuniyet sonrası atandığı üniversitede aradığını bulamamıştı artı öğrencilerinden de memnun değildi ve bölüme olan ilgi az olduğu için bölüm kapanma tehlikesi ile karşı karşıyaydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder