28 Mart 2015 Cumartesi

MUTLU ANIN YOK!...

MUTLU ANIN YOK!...1991-2008..bu zaman diliminde mutlu anın yok!..kaçtığın belliydi kendinden.çoktan söndürmüştün ateşini.doğal ne kaldı ki?..seninle 
tekrar yazışmaya ne kadar sevinmiştim,nasıl özlemişim seni anlata
mam!..nobel mobel istemem almıştım ödülümü...o günlerde mek
tup şimdi mail...yine terkedilmiştim!..küçüktün ama evli bir sevgilin
vardı o günlerde beni bıraktığında.şimdi ise evliydin ve tekrar kanat
çı...rparak döndün yuvana(!)..farketmiyordu,değişmiyordu ihanetin 
rengi!...kalmasın içimde kalmasın!..yazmam lazım yazmak isteyipte
yazamadıklarımı...hiç ummadığım bir anda kopmamıştık tekrar se
ninle...sen nerdeydin ben nerede?...yalvar yakar tanrına aynı gün 
ölmeyelim...geçmez senin faşizmin...sökmez senin faşizmin!...kırkın
da ihtiyar haremde bir kadın....içini dışına çıkarmalıyım senin..kus
turmalıyım öğürte öğürte!...temizlemeliyim mutlaka o kirliliği,faşiz
mi!..kırk yaşında kırk takla(!)...ne adına ne?...nasıl aklayacaktın fa
şizmini?..ten kokusu ile değil seksle(!)...sevgili değiştirir gibi ideoloji
değiştirdin,yükselirim zannettin yükseldin de...nasıl?..faşizmin kara 
cübbesini sırtına geçirerek...tanrısına ulaşmak için ciselliğini kapa
tan tesettüre giren kızlar/kadınlar gibi(!)..sor bakalım mutlular mı
cinselliklerini 'tanrı aşkı'na bıraktıklarına?...ya sen?...beni eğiten 
madde!..ya seni?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder